--

Hejsan hoppsan!
Ligger här i soffan och latar mig. Ska egentligen plugga till mitt matteprov som jag har imorrn, men jag orkar inte riktigt just nu. haha, jag kallas ju inte slacker för ingenting ;) Började som vanligt kvart i nio, med mediaproduktion. Vi hade terminens första prov idag också. och inga lektioner efter lunch så jag va hemma typ kvart över 10 (A) Provet va inte alls speciellt svårt, även fast jag bara hade pluggat jättelite. Så jag är nöjd. Nu ska jag bara chilla och plugga fram tills klockan två. Då blir det ut med hundarna och sen möta Tim. Vi ska hit och gosa lite :D Skulle hjälpa honom med nån pp presentation också ^^ och han ska få fixa min farm på farmville, bara för att hans är så fin och jag är så lat ^^ Imorrn är det freeedag också :D Först har vi matte, innan rasten får vi plugga och efter rast har vi prov. Sen är det lunch och sen datakunskap -_- Hela klassens hat ämne! Men det blir nog bra :) Sen vet jag inte riktigt hur det blir med bio och så vidare. För varken jag eller Sara vågar se filmen^^ Vi har redan kollat lite på den på lektioner och raster. OCH SLUTET (och andra bitar) ÄR INTE MYSIGT! så vi är jätterädda båda två nu ^^ Men vi får se :) Det kanske blir nån annan film, eller så ska jag va med tim :D (nu vet du det älskling :D ) Sen är det lördag, och då blir det till att kliva upp tidigt, för jag ska stå på gymnasiemässan. Mellan 9:30 och 12 i JBs monter med Sara och några andra :) Det blir nog kul :) Sen ska jag hem och invänta Tim. Vi ska till Heron och gå på bio :D Mina föräldrar ville bjuda oss på det ^^ Lite gulligt av dom :) Och självklart ska vi se New Moon :D Tim hade inget att säga i saken (6) förlåååt älskling (a) Och på söndag vet jag inte vad jag ska göra :P Vi får se. 

Nu ska jag fortsätta plugga, puss och kram skumbanaaaan :D <3   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0