Living just to find emotion.

Hallo :) Lördag idag då, skit skönt :D Har fått sova ut nu på morgonen, och har haft en riktig seg dag än sålänge, legat i soffan, spelat och tittat på tv. Ensam, med cola och godis (A) Det enda som hade gjort det bättre hade varit om älskling va här och gosa med mig. Även fast vi gosade tillräckligt igår (A) Det va lite naket och så där mysigt ;) Nej, men skämt åsido, lite halvt naket va det iaf :D Och älskling hade klippt sig :O Jättekort, men jättehett (A) Mahaa, han är helt klart snyggast i hela världen (A) och miiin MOHAHAHAHAHAH. Okej, jag har damp.


Såååådär.

Nu är jag lugn! Igår va det luciatåg i skolan ^^ Helt plötsligt blev det mörkt i korridorerna ^^ och så hör man dom sjunga, och det roliga var att det var rektorn som var lucia xD Han va megasexig i en gul peruk ^^ och vår korta lilla gympalärare Per var utklädd till pepparkaksman xD Så söt ^^ Men iaf så sprang Sara, Frida, Vickie och jag efter hela tåget xD Sen kom Malin och Aryahti efter också ^^ och vi gick runt vår våning och ner på fyran, och då hängde ännu fler på xD Sen stannade dom i trappan ner mot trean och sjöng klart ^^ Det va jättesött ^^ Gud vad jag babblar, nu ska jag sluta, det blev väldigt osammanhängande xD Nu ska jag går och roa mig med något annat!


Jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0