Fredag

God morgon!

Är inte på mitt bästa humör idag kan jag ju berätta. Somnad typ 11 igår kväll, sen vakna jag 2. Kunde inte somna sen igen på grund av en viss magvärk -_- Vi 3 tog jag en alvedon, somnade typ 4. Vaknade 5 igen. Somnade om och vakna när klockan ringde halv 7. Ställde om den och sov en halvtimme till. Fyfan, jag är som en zombie idag asså. Jag vill soooova! Aja, Bergatrollet lär ju väcka mig :P Ingen lugn stund där inte. Idag kommer älskling hit efter skolan. Han är ledig idag -_- Orättvist! Fast han ska typ köpa nåt en viss tid :S och det går bara idag? Hmm... Han vägrar berätta! Jag vill VETA!!! Aja, jag får väl hålla mig -_- Jag måste på nåt sätt lämna tillbaka en bok till bibliotektet också ^^ Vi va tvungna att låna en på Svenskan, och nun är min försenad... Oops (A) 

Nu ska jag gå och väcka pappa så jag kan få skjuts (A) Puss & kraaam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0